Kriteriji za prijem:
Kriterij za prijem:
Preporučamo kandidatima da mape svedu na dvije do tri autorske cjeline. Fotografije trebaju biti profesionalno prezentirane (portfolio ili mapa) dimenzija kraće stranice ne manje od 30cm te duže stranice ne dulje od 70cm.
Ukoliko kandidat ima više radova objavljenih u raznim većim publikacijama, opširnoj stručnoj biografiji je dostatno priložiti kopije/izvatke naslovnice, impressuma i izbor objavljenih djela – nije potrebno slati cijele publikacije. Kopije/izvatke je moguće dostaviti i na USB-memoriji čitljivoj na svim platformama.
O Sekciji
Sekcija za fotografiju djeluje u sastavu ULUPUH-a od njegova osnutka, 1950. godine, a danas je sa svojih oko 220 članova među najbrojnijim sekcijama u udruzi. U proteklih 60 godina kroz nju su prošla najuglednija imena hrvatske fotografije (Tošo Dabac, Mladen Grčević, Nenad Gattin, Milan Pavić…). I danas se mnogi, osobito nakon pojave digitalne fotografije koja je medij učinila ekonomičnim i dostupnim, žele učlaniti u ovu Sekciju, pa ona svake godine bilježi najveći broj kandidata za prijem. Pomnim odabirom prijavljenih kandidata Savjet nastoji očuvati visok umjetnički nivo Sekcije. Njeni se kriteriji mogu možda najbolje očitati na izložbi AKTUALNO, koja se bijenalno održava od 2008. godine.
Kriteriji za prijem:
Pri vrednovanju će se uzimati u obzir i:
Priložiti opširnu stručnu biografiju.
O sekciji
Sekciju čini stotinjak članova, grafičkih dizajnera. Po brojnosti članstva ali i po postignućima jedna je od najvećih u ULUPUH-u. Sekcija je 1975. godine pokrenula izložbu grafičkog dizajna “Zgraf” (www.zgraf.hr) na republičkoj razini bivše Federacije. Već je Zgraf 2 postao međunarodna izložba koja je ubrzo dobila zasluženi svjetski ugled. Zgraf 7 održavao se u ratnim uvjetima 1991. te je onemogućen nesmetan dolazak svih gostiju. ULUPUH, odnosno Sekcija za grafički dizajn i vizualne komunikacije, 1994. godine postaju i pravni sljedbenici odnosno organizatori Zgraf-a. Stanje se stabiliziralo te su od 1995. održani Zgraf 8, 9 i jubilarni 10. Zgraf 2008. godine. Organizirani su pod pokroviteljstvom Skupštine grada Zagreba i Međunarodnog vijeća udruženja grafičkog dizajna – ICOGRADA-e.
Uz rad na Zgrafu, Sekcija pridonosi poboljšanju organizacijske strukture udruženja, vođenja i predstavljanja ULUPUH-a, vodeći računa o Statutu i Pravilniku rada. Sa stajališta razvoja struke Sekcija prati i aktualizira bitne promjene u proizvodnim odnosima društva, pridajući posebnu pažnju kulturološkim aspektima, te ima za cilj afirmaciju grafičkog dizajna i vizualnih komunikacija u svim područjima društvenog života kao i unapređenje i zaštitu struke.
Kriteriji za prijem:
A) za ilustraciju, karikaturu i strip:
B) za animirani film (klasične i digitalne tehnike, stop-animacija)
C) za primijenjeno slikarstvo:
Minimalno 10 naručenih radova sa skicama. Od toga minimalno 5 radova treba biti popraćeno fotokopijama ugovora. U obzir dolaze vitraji, mozaici, zidno oslikavanje, oslikavanje transportnih sredstava i sl. Obavezno je priložiti fotografije radova.
Za sve je kategorije potrebna opširna stručna biografija. Osnovni kriteriji su kreativnost i crtež. Molimo da se radovi ne donose na CD ili DVD mediju (osim aplikanata za animirani film).
O SEKCIJI:
Članovi ULUPUHa koji su stvarali na područjima ilustracije, animiranoga filma, karikature ili stripa nekada su se okupljali unutar Sekcije za grafički dizajn i vizualne komunikacije. Posebna “Sekcija za primijenjeno slikarstvo, ilustraciju, karikaturu, strip i animirani film” u obliku u kakvom djeluje i danas osnovana je 1997. godine. Ona danas predstavlja ovlaštenu strukovnu udrugu za primijenjene umjetnike opredijeljene za discipline navedene u njenom naslovu. Osim podrške svojim članovima u ostvarivanju nekih prava, sekcija radi na unapređivanju izlagačke aktivnosti u oblasti svoje domene i poboljšanju poslovne komponente profesije svojih članova.
KAZALIŠTE I FILMSKA UMJETNOST
Kriteriji za prijem:
U svim se navedenim kriterijima razumijevaju poslovi koji su izvedeni za kazalište, film i televiziju, nezavisne produkcije kao i za marketinške kampanje.
Potrebno je priložiti opširnu stručnu biografiju.
O Sekciji:
„Sekcija za kazališnu i filmsku umjetnost jedna je od najstarijih i najbrojnijih ULUPUH-ovih sekcija, u sastavu ULUPUH-a od njegova osnutka, 1950. godine. Prvi predsjednik ULUPUH-a, Kamilo Tompa, bio je između ostalog i eminentni scenograf. Najistaknutiji predstavnici struke a članovi sekcije bili su i Ljubo Babić, Pavel Froman, Vladimir Žedrinski, Inge Kostinčer, Vanda Pavelić Weinert i dr. U začetku, Sekcija se orijentirala na dva segmenta primijenjene umjetnosti – scenografiju i kostimografiju a tijekom godina svoje je redove dopunila i istaknutim majstorima perika i maske te dizajnerima svjetla.
Sekcija je od 1995. do 2007. godine organizirala hrvatsko predstavljanje na Praškom kvadrijenalu, svjetskoj izložbi kazališne arhitekture, scenografije i kostimografije. Članovi Sekcije zajednički se predstavljaju na bijenalnoj sekcijskoj izložbi – Suvremena kazališna i filmska scena. Koncem 2009. godine Sekcija je realizirala najveći izložbeni projekt u struci – Sto godina hrvatske scenografije i kostimografije 1909-2009, u pet izložbenih cjelina, kojima je dostojno obljetnice proslavila godišnjicu zapošljavanja prvog scenografa (i kostimografa) u zagrebačkom HNK.” (Ivana Bakal, predsjednica Sekcije)
Kriteriji za prijem:
Uz radove treba priložiti kartice sa sljedećim informacijama: naziv rada (ako postoji), godina nastanka, materijali, tehnike (kratki tehnički opis nastanka rada) te riječ autora (likovni opis, konceptualni opis, obrazloženje teme i dijela, inspiracija, ideja vodilja…)
O Sekciji
Riječ je o jednoj od najstarijih ULUPUH-ovih sekcija (u sastavu je ULUPUH-a od njegova osnutka, 1950. godine), te sekciji sa veoma brojnim članstvom (danas sekcija broji oko stotinjak članova). U proteklih 60 godina kroz nju su prošla najuglednija imena hrvatske keramike (Vlasta Baranjay, Stella Skopal, Blanka Dužanec, Ivan Švertasek, Marta Šribar, Jelena Antolčić…), a u razdoblju od 1984. do 1997. godine Sekcija je bila nositelj Svjetskog trijenala male keramike, jednog od najeksponiranijih projekata udruženja. Unatrag nekoliko godina Sekcija se redovito predstavlja godišnjim problemskim i selektiranim izložbama kojima, u suradnji s uglednim domaćim kustosima (Višnja Slavica Gabout) i selektorima, promiče suvremeno shvaćanje keramike kao medija.
KIPARSTVO
Kriteriji za prijem:
MULTIMEDIJA I INTERMEDIJA
Kriteriji za prijem:
Multimedijalno stvaralaštvo podrazumijeva istovremenu uporabu više medija (npr. audio/video instalacije, interaktivne računalne aplikacije, video igre…) ili nekonvencionalno propitivanje jednog od medija koristeći pristup drugog (npr. video skulptura). Intermedijalno stvaralaštvo podrazumijeva interdisciplinarnu umjetničku praksu kojom se ukidaju granice dominantnih umjetničkih formi, i prakticiraju inovativni oblici realizacije umjetničkih radova (npr. vizualna poezija, socijalna skulptura, izvedbene umjetnosti). U oba slučaja naglasak je na inovativnim umjetničkim praksama.
Prijavljeni radovi ocjenjivat će se prema sljedećim kvantitativnim i kvalitativnim kriterijima izvrsnosti umjetničkog i primijenjeno-umjetničkog djelovanja:
KVANTITATIVNI KRITERIJI
KVALITATIVNI KRITERIJI
Potrebno je priložiti odgovarajuću dokumentaciju/prezentaciju radova kao i opširnu stručnu biografiju.
Ocjenjuje se:
1. Izvornost rada u smislu njegove inovativnosti s obzirom na postojeće spoznaje u području multimedijskog i/ili intermedijskog umjetničkog stvaralaštva;
2. Umjetnička relevantnost, te društvena i strukovna aktualnost stvaralačkog djelovanja;
3. Korištenje metodologije multimedijalnog i/ili intermedijalnog istraživanja koja je uobičajena i primjerena definiciji multimedijskog i/ili intermedijskog stvaralaštva.
4. Razina produkcijske i tehničke dotjeranosti rada.
O sekciji
Sekcija za multimediju i intermediju “najmlađa” je ULUPUH-ova sekcija nastala prije krajem 90-tih na inicijativu nekolicine članova i autorskog dvojca Bachrach & Krištofić koji su kroz vlastiti rad osjetili potrebu za stvaranjem sekcije šire i fleksibilnije platforme od onih postojećih, sukladno potrebama vremena.
Ova je sekcija namjenjena autorima raznorodnih područja (fotografija, dizajn, arhitektura, povijest umjetnosti, kazalište…) koji u svom radu kombiniraju tehnike i strategije više medija: grafički/3D dizajn, zvuk, sliku, pokret, riječ, animaciju.Novi koncepti mišljenja i djelovanja unutar primijenjenih umjetnosti okosnica su interesa okupljenih članova.
Kriteriji za prijem
Kriterij za prijem:
7 radova s područja oblikovanja igračaka i lutakam (potrebne skice i krojevi).
O Sekciji:
U vrijeme osnutka ULUPUH-a, 1950. godine, Sekcija obuhvaća djelatnost iz izrađevina od drva, metala, papira, plastičnih masa, tekstila“. Branka Hlevnjak u monografiji ULUPUH-a (“ULUPUH 1950-2010”, Zagreb, 2010.) otkriva pretpovijest društvenog djelovanja ove Sekcije u radu Aktiva za proizvodnju igračaka unutar tadašnjeg ULUH-a, odnosno njegove Sekcije za primijenjenu umjetnost. Dana 18. srpnja 1949. godine Aktiv donosi Elaborat u kojem kritizira „loše igračke, a zbog neuspjele suradnje s Ministarstvom prosvjete i poduzećem za proizvodnju igračaka «Pionir» aktiv odustaje od daljnje suradnje s Ministarstvom prosvjete, jer se njihovo stručno mišljenje oko modela igračaka u nekoliko žiriranja nije prihvatilo. „Na prijedlog druga Šeferova cijela stvar je prebačena na LIKUM, čiji je upravni odbor na svojoj sjednici od 12. 7. odlučio da se pristupi osnivanju vlastite radione dječjih igračaka koje bi se izvađale po modelima članova zadruge.“ Sekcija danas svoje djelovanje ostvaruje uglavnom kroz izložbenu aktivnost, organiziranjem skupnih ili samostalnih izložbi svojih članova, te kroz različite radioničke programe.
Kriteriji za prijem:
O Sekciji
ULUPUH je od svojih početaka okupljao modne dizajnere, no Sekcija pod današnjim imenom djeluje od 1976. godine. Danas Sekcija broji pedesetak članova i članica koji se redovito predstavljaju bijenalnim tematskim i selektiranim izložbama pod zajedničkim nazivom VIZIJE. Povodom 20 godina od osnutka Sekcije, 1996. godine, Ana Lendvaj sažeto je izrazila smisao njezina postojanja: „Svakom novom revijom, izložbom ili modnom akcijom ULUPUH-ove Sekcije za oblikovanje odijevanja jasno se potvrđuje smisao te udruge, koja prepoznaje onu dimenziju modnog dizajna koja pripada umjetnosti koliko i modi. Uvijek u različitim omjerima, ali nikada izvan njih. Oblikovanje odijevanja nije uvijek umjetnost – ali kad u rijetkim slučajevima jest, onda je alibi za postojanje ULUPUH-ove sekcije.“
Kriteriji za prijem:
O sekciji:
Sekcija danas okuplja tridesetak aktivnih umjetnika koji se izražavaju većim djelom u nakitu iako nije rijetkost da se umjetnici izraze i u drugoj, utilitarnoj i neutilitarnoj formi. Sekcija je agregat po edukaciji i pristupu dobro raspoređenih skupina u smislu da nema izrazite dominacije jedne izvorne cjeline.
Dobro strukturirana, sekcija često nastupa zajednički i može se reći da imponira raznolikošću pristupa i metiera a da ta raznolikost ne rađa razjedinjenost u nastupima. Po «gustoći» jakih autorskih osobnosti spada u sam vrh kvalitete ULUPUH-a pogotovo uzme li se u obzir relativna malobrojnost.
Nastanak sekcije: negdje sredinom sedamdesetih prošlog stoljeća, odvajanjem jedne skupine iz kiparske sekcije vezane uz plemenite kovine (srebro, bakar, mjed, emajl). Često kipari posežu za malom utilitarnom formom, i naši najpoznatiji kipari iskušavali su se nerijetko u nakitu.
Posebna opaska: ova je disciplina vrlo zahtjevna po pitanju opreme, potrošnih materijala, potrebnih vještina, načina izlaganja itd. i to može objasniti relativnu malobrojnost ove sekcije.”
Lazer Rok Lumezi
Povodom prijema u Europsku uniju Hrvatska se prezentirala kao novoprimljena članica s izložbom “Contemporary Croatian Jewelry”. Izložba je putovala svijetom od 2008. do 2014. godine i na njoj je sudjelovao velik broj članova Sekcije. Izložba je nastala na inicijativu Lazera Rok Lumezija u razgovoru u Ministarstvu kulture, za selektora je izabrana Ariana Kralj, a autori tekstova u katalogu su tadašnji ministar kulture Božo Biškupić, Ivanka Ivkanec i Ariana Kralj. Likovni postav potpisuje Mario Beusan. Selektorica Ariana Kralj od šesnaest izlagača izabrala je trinaest iz Sekcije za oblikovanje plemenitih kovina i umjetničkog nakita te Veru Dajht Kralj, Nenada Robana i Karolinu Pernar. Abecednim redom izlagači iz ULUPUH-a su: Stjepan Balja, Mario Beusan, Boris Borović, Rea Boschi Razić, Mara Fabijančić Borović, Eta Linčir, Lazer Rok Lumezi, Eva Lumezi Šimatović, Zlatko Odrčić, Luka Petrinjak, Boris Pokos, Max Škledar, Davor Šuk.
Kriterij za prijem:
Članovima sekcije za produkt dizajn mogu postati autori kojima je produkt/industrijski dizajn osnovno zanimanje, odnosno svi oni autori koji na tom području dizajna djeluju profesionalno, bilo u dizajnerskoj praksi ili na području kritike, teorije i edukacije.
Kandidati trebaju imati najmanje 3 godine profesionalnog iskustva.
Svojim životopisom i priloženim radovima trebaju dokazati profesionalno djelovanje.
Kandidati su dužni dostaviti:
Moguće je priložiti i nerealizirane radove.
Kandidati koji djeluju na području kritike, teorije ili edukacije trebaju dostaviti sažetke svojih stručnih radova ili publikacija.
Potrebno je priložiti opširnu stručnu biografiju.
O Sekciji:
Već 1950. godine prva „Pravila“ (Statut) ULUPUH-a obuhvaćaju područje industrijskog dizajna Sekcijom za umjetničko-tehničko projektiranje industrijskih oblika, koja je podrazumijevala izradbu pokućstva. I dok Vjenceslav Richter povodom ULUPUH-ove Inicijativne izložbe Zagrebačkog trijenala 1955. godine piše da industrijska umjetnost, kako je nazvana, ostaje «predmet našeg iščekivanja», na Drugom zagrebačkom trijenalu (1959.) u kategoriji oblikovanja industrijskih proizvoda iz drva, metala, tekstila, pamuka, vune i porculana sudjelovalo je osam poduzeća i tvornica, a ULUPUH «Jugokeramici» iz Zaprešića dodjeljuje «Znak likovne kvalitete». 60-tih godina snage ULUPUH-a usmjerene su ka sveobuhvatnom dizajnu (total design) kao sredstvu stvaranja pravednijeg i zdravijeg društva. Godine 1969. osnovana je unutar ULUPUH-a Sekcija za industrijski dizajn, na inicijativu Davora Grunwalda, prvog formalno educiranog industrijskog dizajnera u Hrvatskoj (Jugoslaviji). Godine 1970., na dvadesetu obljetnicu ULUPUH-a, Sekcija prvi puta javno izlaže, a 1972. uspostavlja znak dobrog oblikovanja «Yu-design». Godine 1983. Sekcija odnosno njen predsjednik Dragan Roksandić pokreće izložbu stambene opreme Ambijenta na Zagrebačkom Velesajmu, izlagački novum koji i danas postoji. Osnivanjem dizajnerskog društva HDD (1983.) većina aktivnosti vezanih uz industrijski dizajn seli u novoosnovano društvo, dok se ULUPUH-ova Sekcija usmjerava ka unikatnoj ili manufakturnoj proizvodnji uporabnih predmeta. U skladu s time, Sekcija 2009. godine mijenja ime u Sekcija za produkt dizajn.
Kriteriji za prijem:
FONIČKA RESTAURATORSKA DJELA S PODRUČJA ZAŠTITE I REVITALIZACIJE ZVUKOVNIH SPOMENIKA KULTURE I FONIČKO-FUNKCIONALNOG OBLIKOVANJA:
1. Realizacija jednog kapitalnog, ili 2 velika autorska djela, ili 5 manjih autorskih djela (koautori).
2. Kandidat mora dokumentirati kontinuitet rada, ili radni staž od najmanje 5 godina – bilo samostalnog djelovanja, ili kao autor ili koautor u sklopu renomiranog i priznatog atelijera foničko-restauratorske, odnosno oblikovno-foničke djelatnosti.
3. Realizirano djelo rezultat je društvene narudžbe i sadrži:
a) specifikaciju naručenih radova, ili ugovor o autorskom djelu
b) dokaz o izvršenju, odnosno isplati naručenih, odnosno ugovorenih radova
4. Društvenim naručiocem smatraju se:
a) fondovi za kulturu – republički, gradski, županijski ili općinski
b) državna uprava, odnosno njezina povjerenstva za zaštitu kulturne baštine (Zavodi za zaštitu spomenika kulture)
c) kulturno-umjetničke, koncertne i pedagoške ustanove, državne i javne ustanove
LIKOVNA RESTAURATORSKA DJELA:
Prijam u sekciju omogućit će se kandidatu koji priloženom dokumentacijom dokaže zadovoljavajuću kvalitetu, kvantitetu i kontinuitet svog stvaralačkog rada
KVANTITETA rada se ocjenjuje prema broju i opsegu restauratorskih zahvata koje je kandidat izveo i to ovisno o:
a) vrijednosti (značaju, eventualno kategoriji) objekta koji je kandidat restaurirao, odnosno sudjelovao u restauraciji
b) statusu koji je kandidat imao prilikom izvođenja pojedinih radova (suradnik, voditelj ekipe, samostalan rad)
KVALITETA rada se ocjenjuje prema stručnosti i prema pristupu restauratorskoj problematici (očitovanoj u dokumentaciji o radovima kandidata)
KONTINUITET – ovaj kriterij zadovoljava kandidat kojemu je restauriranje osnovna djelatnost, u pravilu u neprekinutom djelovanju od 5 godina. U razmatranje se uzimaju samo podaci vidljivi iz vjerodostojne dokumentacije o radu kandidata (tekst, foto-dokumentacija, arhitektonski snimci i dr.)
Radovi koje kandidat navodi u smislu zadovoljavanja kvantitete svog rada moraju biti izvedeni na teritoriju Republike Hrvatske.
Kriteriji za prijem:
Za prijem u ovu sekciju moguće je kombinirati različite kategorije javnog djelovanja (u nastavku teksta), uz uvjet da njihov zbroj iznosi 100 bodova prema kriteriju bodovanja kako je navedeno:
Kandidati su zamoljeni da prilože opširnu stručnu biografiju te na gore navedeni način klasificiraju svoju djelatnost i radove.
MALA KRONOLOGIJA POSTANKA I TRAJANJA STUDIJSKE SEKCIJE ULUPUH-a
Marina Baričević
“Hrvatsko udruženje likovnih umjetnika primijenjenih umjetnosti osnovano je 1950. godine odvajanjem nekih članova iz ULUH-a. Samo pet godina kasnije, 1955. godine, osnovana je unutar ULUPUH-a tzv. STUDIJSKA SEKCIJA (povjesničari umjetnosti, likovni kritičari, arhitekti-teoretičari). Bilo je to doba snažnih odjeka rada i rezultata Akademije primijenjenih umjetnosti, koja je trajala koliko je trebalo za odgoj jedne izvanredne generacije studenata: Jagoda Buić, Zvonimir Lončarić, Ante Jakić Sony, Vasko Lipovac, Zlatko Bourek, Mladen Pejaković i dr. Akademija je ukinuta političkim umom 1955. i jedna kritična masa intelektualaca, pedagoga, arhitekata-teoretičara tražila je mjesto, grupu ili sekciju za nastavak teoretskog rada, polemiku, razmjenu mišljenja, akcije. Profesori Akademije (koja ni do danas nije obnovljena) bili su, među arhitektima, Zvonimir Radić, Vjenceslav Richter, Đura Kavurić. U to vrijeme, prva polovica pedesetih godina 20. stoljeća, u ULUPUH-u je najglasnija stvaralački bila grupa arhitekata (Bernardo Bernardi, Vjenceslav Richter…). Jedni su otišli u Sekciju arhitekata, drugi u Studijsku sekciju. Uz povjesničare umjetnosti i kritičare ti arhitekti – teoretici bili su snažna okosnica Studijske sekcije (Antoaneta Pasinović arhitektica-teoretičarka, Nada i Mladen Grčević teoretičari fotografije, Davor Matičević, Vladimir Crnković, Želimir Koščević i gotovo svi poznati povjesničari umjetnosti točno pedeset godina (1955-2005) promiču struku u toj sekciji ULUPUH-a.
Zadaci su nam bili: promicanje primijenjene likovne umjetnosti; odabir/valorizacija opusa za prijedloge nagrada nacionalnih i gradskih za primijenjenu umjetnost; realizacija i uređivanje internih Vijesti Udruženja; organizacija, priprema i stručni prikaz izložbi u zemlji i inozemstvu članova ULUPUH-a; pokrenuli smo ediciju “male monografije ULUPUH-a” i objavili nekoliko: Marina Baričević, Stella Skopal, Želimir Koščević, Zvonimir Lončarić, Darko Venturini, Josip Zeman, Ivan Švertasek…
Iz redova Studijske sekcije čiji su članovi bili aktivni u Udruženju te participirali u upravnim i umjetničkim tijelima bila sam ja upravo prva predsjednica ULUPUH-a čime je naša sekcija potvrdila ravnopravnost među “stvaralačkim” sekcijama.”
Kriteriji za prijem:
Priložiti opširnu stručnu biografiju s fotografijama dodatnih 15 – 30 radova.
O Sekciji
Umjetnici tekstila okupljali su se u ULUPUH-u od njegova osnutka, s početka unutar Sekcije za tekstil i kožu. U Pravilniku udruge iz 1950. godine ona obuhvaća djelatnost obrade tekstila, vez i čipku, ćilimarstvo i gobelin te obradu kože. Tekstovi u katalozima prvih ULUPUH-ovih izložbi svjedoče o nastojanjima Sekcije da se tekstilna umjetnost integrira s masovnom proizvodnjom. U katalogu Inicijativne izložbe Zagrebačkog trienala (1955.) tako piše: „Danas projektanti tekstila, kraj svog ateljerskog rada na realizacijama unikata, velik dio svojih nastojanja posvećuju tekstilu masovne potrošnje. Upoznavanjem postupka suvremene tehnike u svojoj struci osposobljava se kadar tekstilnih projektanata, koji će pridonijeti razvitku naše tekstilne industrijske umjetnosti.“ Povodom izložbe Sekcije za tekstil u zagrebačkom Muzeju za umjetnost i obrt 1972. godine Zdenka Munk piše: „Od dvadesetak izlagača ove izložbe jedna ih je trećina suradnjom povezana s našom industrijskom proizvodnjom. Još uvijek nam preostaje samo da želimo mnogo širu i mnogo intenzivniju – obostrano korisnu – stvaralačku suradnju ovakve vrsti…“.
Od 90-tih do danas aktivnosti Sekcije za tekstilno stvaralaštvo usmjerene su uglavnom na izložbeno predstavljanje umjetnosti tekstila (engl. Fiber art) kroz skupne tematske izložbe («Mala modra linija» (2002.), „Tekstil, tekstura, tekst“ (2003.), Dekonstrukcija tekstila (2009.), Materijal i forma – tekstil na novim granicama (2016.) ili individualna predstavljanja članova.
Kriteriji za prijem:
U svim radovima kandidat treba pokazati poznavanje i pravilnu primjenu materijala u oblikovanju pejzaža, posebno biljnog materijala, kamena, drva i sl.
O Sekciji:
Pejzažni arhitekti okupljaju se unutar ULUPUH-a od njegova osnutka, djelujući isprva unutar Sekcije arhitekture. Tako su istaknute autorice vrtne (krajobrazne) umjetnosti u Hrvatskoj, Silvana Seissel i Angela Rotkvić, članice ULUPUH-a od 1950. godine. Sekcija za vrtnu i pejzažnu arhitekturu danas okuplja članove koji oblikuju gradske parkove, dječja igrališta, šetališta, zelene površine u gradskim naseljima, industrijskim objektima, školama, grobljima, rekreacijskim područjima i spomeničkim prostorima. Svoj rad predstavljaju na izložbama, sudjeluju na brojnim javnim natječajima te su dobitnici mnogih nagrada i priznanja (Zagrebački saloni i dr.). Unutar ULUPUH-a organiziraju niz skupnih i samostalnih izložbi (VRTNE ARHITEKTICE ZA TKALČIĆEVU ULICU (1992.), I PARKOVI SE RAĐAJU (1993.), TRAGOM PRIRODE (1998.), VRTOVI ZA GRAD, VRTOVI ZA LJUDE (2000.) i dr.